مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-07سياسي

بهره برداری از 40 واحد مسکونی با اسکلت فلزی در خوی


نماینده تام الاختیار آیت الله سیستانی در ایران گفت: آیت الله سیستانی پیگیر مسائل و مشکلات زلزله زدگان خوی هستند.

- با حضور نماینده تام الاختیار آیت الله سیستانی انجام شد؛ بهره برداری از 40 واحد مسکونی با اسکلت فلزی در خوی ایسنا/آذربایجان غربی نماینده تام الاختیار آیت الله سیستانی در ایران گفت: آیت الله سیستانی پیگیر مسائل و مشکلات زلزله زدگان خوی هستند.

اختیاری شامگاه 15 تیرماه در مراسم افتتاح 40 خانه مسکونی ساخته شده برای زلزله زدگان خوی اظهار کرد: این واحدهای مسکونی در مدت کمتر از چهارماه با اعتبار 150 میلیارد ریال به دستور حضرت آیت الله سیستانی ساخته شده اند.

وی تصریح کرد: این واحدهای مسکونی در مساحت 36 متر مربع با استفاده از آخرین متد خانه سازی و مقاوم در برابر زلزله های قوی با استفاده از سازه اسکلت فلزی احداث شده اند و دارای پکیج کامل یک واحد برای زندگی هستند.

اختیاری با بیان اینکه آیت الله سیستانی نگران زندگی زلزله زدگان خوی بودند، اظهار کرد: شهرهای مرزی با توجه به اینکه پیشگاه نظام بوده و محل ورود مسافران به کشور هستند مورد توجه حضرت آیت الله سیستانی هستند.

وی همچنین نسبت به از پیری جمعیت کشور هشدار داد و گفت: با این وضعیت در سال های آینده با پیری شدید جمعیت مواجه خواهیم شد و روند افزایش جمعیت جامعه شیعه ایران اصلا خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 40 واحد مسکونی با اسکلت فلزی در خوی

بهره برداری از 40 واحد مسکونی با اسکلت فلزی در خوی