مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 12:552023-07-19فرهنگي

سامانه «مدرسه تهران» رونمایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آیین رونمایی از سامانه «مدرسه تهران» با حضور مهرداد باقری پبدنی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، - آیین رونمایی از سامانه مدرسه تهران با حضور اساتید و چهره های برجسته در تماشاخانه ایرانشهر برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آیین رونمایی از سامانه مدرسه تهران با حضور مهرداد باقری پبدنی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمدرضا سرشار، هادی آرزم، مصطفی محدثی خراسانی، یوسفعلی میرشکاک، احمد ناطقی، محمد معتمدی، محمد انصاری و جمعی از اساتید و فعالین رشته های محتلف فرهنگی، هنری و ورزشی با هدف برگزاری دوره های حرفه ای، به روز و کاربردی ویژه نوجوانان و شهروندان تهرانی برگزار شد.

در این مراسم مهرداد باقری پبدنی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: من همیشه دغدغه ی آموزش را داشته ام و همواره فراهم کردن مکان و ظرفیت برای آموزش در کشور را آرزو داشتم تا اینکه خداوند متعال با حضور در سازمان فرهنگی هنری شهرداری این آرزوی مرا برآورده کرد.

وی افزود: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بیشترین ظرفیت های لازم را در زمینه آموزش از حیث زیرساخت فیزیکی دارد و به خاطر توسعه فضای مجازی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه «مدرسه تهران» رونمایی شد

سامانه «مدرسه تهران» رونمایی شد