مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 10:552023-06-28سياسي

به افزایش تمرکز برای جلوگیری از ظهور مجدد سلاح های شیمیایی ادامه خواهیم داد


«فرناندو آریاس» مدیرکل سازمان منع سلاح های شیمیایی به مناسبت فرارسیدن سالگرد بمباران شیمیایی شهر سردشت پیامی ویدیویی منتشر کرد.

- فرناندو آریاس مدیرکل سازمان منع سلاح های شیمیایی به مناسبت فرارسیدن سالگرد بمباران شیمیایی شهر سردشت پیامی ویدیویی منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، متن این پیام که در مراسم گرامیداشت قربانیان حمله شیمیایی به شهر سردشت پخش شد ، به شرح زیر است: امروز ما در این جا گردهم آمده ایم تا یاد و خاطره ی رخدادی غمبار و فاجعه بار را گرامی بداریم ،واقعه ای که می باید آن را تذکاری ناگوار و سترگ از آثار دهشتبار جنگ بر زندگی مردمان بیگناه قلمداد کرد .

این واقعه ی دردناک که آن را با اندوه تمام به یاد می آوریم همان حملات شیمیایی علیه مردمان سردشت در تاریخ بیست و هشتم ژوئن هزار و نهصد و هشتاد و هفت است.

در آن روز ، مردان زنان و کودکان بیگناه قربانی تهاجم هولناک گازهای شیمیایی مرگباری شدند که جانها را ستاند ،بی تردید طنین درد ، رنج و اندوه نجات یافتگان و همه ی آنانی که از این حملات آسیب دیده و آثار گرانبار آن را به دوش می کشند همواره با ما خواهد بود در اینجا اجازه می خواهم تا یاد و خاطره ی قربانیان این واقعه را گرامی داشته و با کمال احترام اعزاز و تکریم خود را نثار یاد و خاطره ی آنها نمایم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به افزایش تمرکز برای جلوگیری از ظهور مجدد سلاح های شیمیایی ادامه خواهیم داد

به افزایش تمرکز برای جلوگیری از ظهور مجدد سلاح های شیمیایی ادامه خواهیم داد