مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 11:352023-06-25سياسي

فاصله 10 روزه تا کنکور و توصیه های یک مشاور برای کنکوری ها


مشاور آموزشی خطاب به داوطلبان نوبت دوم آزمون سراسری 1402، گفت: در فاصله 10 روزه تا کنکور فقط بر روی آموخته هایتان تمرکز کنید و نگران آنچه نخوانده اید نباشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، نوبت دوم آزمون سراسری سال 1402 در روزهای 14 و 15 تیرماه برگزار می شود.

منصور سعیدی مشاور آموزشی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: 10 روز دیگر تا کنکور سراسری باقی مانده است، کنکور امسال چهار تغییر عمده دارد که شامل تاثیر معدل امتحان نهایی به صورت قطعی، حذف دروس عمومی، حذف زیرگروه ها و برگزاری 2 بار کنکور در سال است.

سعیدی ادامه داد: برای این زمان باقیمانده 2 موضوع اهمیت دارد یکی حذف زیرگروه ها و دیگری حذف دروس عمومی؛ با توجه به حذف دروس عمومی باید بر روی دروس تخصصی تمرکز کنیم که این دروس هم با فرمول همراه هستند و به همین دلیل باید بر روی خلاصه نویسی و فرمول ها تمرکز کنید.

مشاور آموزشی خطاب به داوطلبان کنکور عنوان کرد: به هیچ عنوان مطالبی که تاکنون خوانده نشده را کاری نداشته باشید فقط روی خوانده ها و توانایی هایتان تمرکز کنید و نگران آنچه نخوانده اید یا تسلط ندارید نباشید، فقط روی آنچه بلد هستید تمرکز کنید و سعی کنید در مدت باقی مانده مثال ها و کار در کلاس های کتاب ها را یک بار دیگر مرور کنید تا ذهنتان منظم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاصله 10 روزه تا کنکور و توصیه های یک مشاور برای کنکوری ها

فاصله 10 روزه تا کنکور و توصیه های یک مشاور برای کنکوری ها