مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 15:352023-06-24سياسي

رونمایی از پوستر نخستین جشنواره ملی عکس ایران جوان در تربت حیدریه


آیین رونمایی از پوستر نخستین جشنواره ملی عکس ایران جوان در تربت حیدریه برگزار شد.

- برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین رونمایی از پوستر نخستین جشنواره ملی عکس ایران جوان با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و معاونین، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، شهردار، مسئولین ادارات، رییس، اعضای هیئت رییسه و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه برگزار شد.

رییس ستاد برگزاری جشنواره ملی عکس ایران جوان در این مراسم گفت: امیدواریم این جشنواره بتواند ظرفیت ها و توانمندی های شهرستان تربت حیدریه را به کل کشور و حتی کشورهای دیگر در کنار جشنواره عکس زعفران معرفی کند.

حسین ابراهیمی پور اظهار کرد: فراخوان این جشنواره از 30 خردادماه منتشر شده است و مهلت ارسال آثار تا 15 تیرماه خواهد بود که با توجه به موضوع مهم آن پیش بینی می کنیم آثار زیادی به دبیرخانه جشنواره ارائه شود.

وی با اشاره به این که اختتامیه این جشنواره در پایان تیرماه برگزار می شود، افزود: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند به دبیرخانه این جشنواره به آدرس خراسان رضوی، تربت حیدریه، خیابان شهید قره نی یک، ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه، طبقه سوم، اتاق 407 مراجعه یا با شماره تلفن های 05152224646 و 05152286729 تماس حاصل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پوستر نخستین جشنواره ملی عکس ایران جوان در تربت حیدریه

رونمایی از پوستر نخستین جشنواره ملی عکس ایران جوان در تربت حیدریه