مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 13:252023-07-19سياسي

تقویت تعاملات مازندران با کشورهای حاشیه خزر راهبرد دولت سیزدهم است


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اولویت توسعه ارتباطات با کشورهای همسایه گفت: سفر استاندار مازندران به روسیه با هدف گره گشایی از مشکلات بازرگانان و رونق اقتصادی این استان صورت گرفت.

- ایسنا/مازندران معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اولویت توسعه ارتباطات با کشورهای همسایه گفت: سفر استاندار مازندران به روسیه با هدف گره گشایی از مشکلات بازرگانان و رونق اقتصادی این استان صورت گرفت.

روح الله سلگی امروز در جمع کارآفرینان جهادی مازندران اظهار کرد: تقویت تعاملات اقتصادی با کشورهای همسایه راهبرد دولت سیزدهم برای رونق اقتصاد است.

وی با اشاره به اهمیت مازندران در توسعه مناسبات چند جانبه با کشورهای حاشیه دریای خزر افزود: دولت، مازندران را به عنوان دروازه تجاری کشور برای ورود به اتحادیه اوراسیا انتخاب کرد که بیانگر نقش ویژه این استان در عرصه اقتصادی است.

این مسئول با اشاره به اهمیت سفرهیات تجاری به سرپرستی استاندار مازندران به روسیه بیان کرد: در این سفر مشکلات عمده تجار مازندرانی در ارتباط با تعاملات اقتصادی با کشور روسیه بررسی و مرتفع خواهد شد.

وی با تاکید بر راهبرد دولت سیزدهم در پیوستن به سازمانهای بین المللی افزود: دولت سیزدهم بدون پیوستن به fatf و برغم فشارهای ناشی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت تعاملات مازندران با کشورهای حاشیه خزر راهبرد دولت سیزدهم است

تقویت تعاملات مازندران با کشورهای حاشیه خزر راهبرد دولت سیزدهم است