مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 08:452023-07-02سياسي

باید به سمت مدیریت اختلافات بین مردم برویم


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه مدیریت اختلافات شخصی و گروهی را مسئله ای بسیار مهم عنوان کرد و گفت: هم دستگاه قضایی و هم پلیس باید به سمت این موضوع بروند تا از حوادث ناگوار بعدی جلوگیری شود.

- ایسنا/کرمانشاه رییس کل دادگستری استان کرمانشاه مدیریت اختلافات شخصی و گروهی را مسئله ای بسیار مهم عنوان کرد و گفت: هم دستگاه قضایی و هم پلیس باید به سمت این موضوع بروند تا از حوادث ناگوار بعدی جلوگیری شود.

پرویز توسلی زاده در مراسم تجلیل از مسئولان عالی قضایی که به همت انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: بدون هیچ تردیدی امروز پلیس و دستگاه قضایی مسئولیت سنگینی در حوزه تامین نظم و امنیت و برخورد با افراد مجرم و هنجارشکن دارند.

وی با اشاره به انتظارات به حق مردم از دستگاه قضایی و پلیس برای تامین امنیت در جامعه، گفت: باید بتوانیم این خواسته و مطالبه شهروندان را به بهترین نحو برآورده و تلاش کنیم آن امنیتی که ایجاد شده را به خوبی احساس کنند.

توسلی زاده اظهار کرد: فراوانی برخی جرم ها نظیر سرقت در کرمانشاه باعث شده مردم آنگونه که باید امنیت را احساس نکنند که باید تلاش کنیم این نقیصه هم مرتفع و با سارقان قاطعانه تر از قبل برخورد کنیم.

رییس کل دادگستری کرمانشاه، دستگاه قضایی و پلیس را محل رجوع مردم در هنگام سختی و گرفتاری عنوان کرد و گفت: ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید به سمت مدیریت اختلافات بین مردم برویم

باید به سمت مدیریت اختلافات بین مردم برویم