مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 16:502023-06-26اقتصادي

شعار سال به گوش برخی مدیران برعکس رسیده است / جرم انگاری ترک فعل


رییس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: متأسفانه شعار سال مبنی بر «رشد تولید و مهار تورم» به گوش برخی از مدیران برعکس رسانده شده است.

- بیرجند- رییس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: متأسفانه شعار سال مبنی بر رشد تولید و مهار تورم به گوش برخی از مدیران برعکس رسانده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام موحدی راد ظهر دوشنبه در دیدار با جمعی با اعضای هیئت مدیره اتاق بازرگانی بیرجند اظهار کرد: قطعاً اگر موضوع اشتغال، کار و گردش مالی را در استان داشته باشیم جرم و جنایت و سرقت کاهش پیدا می کند.

وی با بیان اینکه متأسفانه در جرایم کیفری بعد از مواد مخدر، بیشترین آمار مربوط به سرقت های خرد است، افزود: همچنین بیشترین پرونده های حقوقی مربوط به دعاوی خانواده است.

رییس کل دادگستری خراسان جنوبی ادامه داد: با بررسی و شناسایی آسیب ها متوجه می شویم یک طرف تمامی مشکلات خانوادگی و سرقت ها مشکلات مالی و اشتغال است لذا اگر چرخه تولید و اشتغال درست و صحیح بچرخد قطعاً کثیری از جرایم و مشکلات مرتفع می شود.

وی با اشاره به اینکه امروز اگر دولت بخواهد برای ایجاد یک شغل دائم سرمایه گذاری کند بیش از یک میلیارد تومان هزینه در پی خواهد داشت، گفت: با این شرایط متأسفانه هنگامی که سرمایه دار با هزینه شخصی اقدام به اشتغال زایی می کند دل او را با مقررات دست و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار سال به گوش برخی مدیران برعکس رسیده است / جرم انگاری ترک فعل

شعار سال به گوش برخی مدیران برعکس رسیده است / جرم انگاری ترک فعل