مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 09:352023-07-22بين الملل

پایان پیش از موعد کار سفیر واشنگتن در تل آویو


سفیر واشنگتن در تل آویو پیش از موعد، به کار خود در مقام سفارت آمریکا پایان داد و هم اکنون مسئولیت های او را «استفانی هالت» به عنوان کاردار آمریکا در رژیم صهیونیستی عهده دار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که چندی قبل اعلام شده بود تام نایدز سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی به دلایل خانوادگی خواهان بازگشت به واشنگتن است، سفارت آمریکا در تل آویو از پایان فعالیت وی و تعیین کاردار خبر داد.

سفارت آمریکا در فلسطین اشغالی اعلام کرد که از صبح روز جمعه (دیروز) خانم استفانی هالت به عنوان کاردار سفارت آمریکا در رژیم صهیونیستی کار خود را آغاز کرده و مسئولیت تام نایدز سفیر واشنگتن در تل آویو به پایان رسیده است.

استفانی هالت در پیامی توییتری در این باره توضیحاتی ارائه داد و ضمن قدردانی از تلاش های تام نایدز در مقام سفیر واشنگتن در تل آویو از تعهد خود برای تداوم تقویت روابط آمریکا و رژیم صهیونیستی خبر داد.

او نوشت: سفیر نایدز از شما سپاسگذارم به خاطر تعهدتان به تضمین این موضوع که پیوندها میان ایالات متحده و اسراییل همچنان مستحکم بماند.

من به عنوان کاردار سفارت ایالات متحده در اسراییل، مشتاقانه آماده کار برای ادامه تقویت پیوند تزلزل ناپذیر بین ایالات متحده و اسراییل هستم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان پیش از موعد کار سفیر واشنگتن در تل آویو

پایان پیش از موعد کار سفیر واشنگتن در تل آویو