مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 11:402023-07-08اقتصادي

دولت می خواهد با گفتار درمانی کشور را اداره کند


احمد علیرضابیگی نماینده تبریز می گوید: به دولتمردان توصیه می کنیم که در صدد تحکیم انسجام داخلی برآیند و محور برنامه ریزی ها در همه امور چه در سیاست داخلی و چه در اقتصاد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از رویداد24، قطار پیشرفت در حال حرکت است ، همه چیز در بازار تحت کنترل است ، خبرهای خوبی در حوره اقتصادی و معیشتی داریم اینها بخشی از جملات رییس جمهور است که منتقدان آن را شعارهای تهی توصیف می کنند.

احمد علیرضابیگی نماینده تبریز در واکنش به این مسئله به رویداد24 می گوید: بستگی دارد خبرهای خوب را چه چیزهایی معنی کنید؟ اگر خبر خوب این است که ارتباطات خارجی در حال رونق گرفتن است و وضع اقتصاد خوب خواهد شد و قیمت دلار کاهش می یابد، این شعارهای آقای رییسی را مردم باور نمی کنند.

موضوع ما در دیپلماسی خارجی بستگی به این دارد که ما در درون خودمان و داخل کشور بتوانیم شرایط مسامحه ملی را برقرار کنیم.

از این رو تا زمانی که پذیرفتن حقانیت ملت، امکان پذیر نشده است، تصور اینکه بتوانیم تغییری را در روابط بین الملل شاهد باشیم، نباید متصور بود.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها می گوید: اساساً استحکام ملی ما بر مبنای اراده مردم برقرار است و هرچقدر میزان مشارکت مردم تضعیف شود، استحکام ملی ما دچار آسیب و خدشه خواهد شد چون قدرت ما به عنوان جمهوری اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت می خواهد با گفتار درمانی کشور را اداره کند

دولت می خواهد با گفتار درمانی کشور را اداره کند