مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 10:062023-06-22سياسي

اعتماد به دستگاه قضایی در کردستان افزایش یافته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام سیدحسین حسینی در آیین گرامیداشت هفته قوه قضاییه و غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای بهشت محمدی سنندج، اظهار کرد: آنچه از مسولیت و خدمتگزاری شامل حال ما شده، به برکت خون شهداست و بزرگداشت هفته قوه قضاییه را در کنار شهدا آغاز می کنیم.

رییس کل دادگستری کردستان گفت: از پنج سال گذشته با صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری، سند تحول قضایی تدوین شد تا این دستگاه، یک دستگاه در تراز بیانیه گام دوم و در شان نظام باشد.

وی خاطرنشان کرد: با انتصاب آیت الله اژه ای به ریاست قوه قضاییه، سند تعالی قوه ارتقا یافت و فرامین رهبری در دیدار مسوولین قوه با ایشان در کنار اسناد قرار گرفت و در سال گذشته و امسال در برنامه های عملیاتی دیدیم.

حسینی اذعان کرد: دستگاه قضایی در سال گذشته به سمت برنامه محوری و عملیاتی رفت و برنامه امسال با پختگی بیشتر برای اجرا رفته لست.

وی ادامه داد: رضایتمندی، اعتماد و امیدآفرینی خوبی نسبت به دستگاه قضا در کشور و کردستان ایجاد شده و در عین قاطعیت و برخورد و هم افزایی با سایر دستگاه ها، مشارکت و مردم محوری مدنظر بوده است که رضایتمندی خوبی حاصل شده و این در نظرسنجی ها ملموس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد به دستگاه قضایی در کردستان افزایش یافته است

اعتماد به دستگاه قضایی در کردستان افزایش یافته است