مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 11:012023-07-19سياسي

وزیر راه و شهرسازی: قول بهره برداری آزادراه شیراز-اصفهان تا پایان شهریور را می دهم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مهرداد بذرپاش در حاشیه سفر استانی هیئت دولت به استان کهکیلویه و بویر احد، سفری نیز به استان فارس داشت و از آزادراه شیراز اصفهان بازدید کرد.

وی در حاشیه بازدید از آزادراه شیراز - اصفهان، به مردم استان فارس قول داد که تا شهریورماه امسال این پروژه را به بهره برداری رسانده و در اختیار مردم قرار دهد.

مهرداد بذرپاش اظهار داشت: این پروژه 230 کیلومتری یکی از بزرگترین پروژه های آزاد راهی کشور است که با بهره برداری از آن حدود 130 کیلومتر مسافت شیراز – اصفهان و 2 ساعت زمان سفر در این مسیر کوتاه تر می شود.

وی ادامه داد: با یک محاسبه حداقلی، سالانه 130 میلیون لیتر صرفه جویی سوخت در کشور خواهیم داشت که در مقیاس صرفه جویی سوخت عدد قابل توجهی است.

او اظهار کرد: در قطعات یک تا 6 پروژه کارها تقریبا پایان یافته و عملیات نصب علائم ترافیکی و ایمنی در حال انجام است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: از همین جا این قول را به مردم استان فارس و کشور می دهیم که این پروژه را تا پایان تابستان و انتهای شهریورماه تقدیم آنها خواهیم کرد.

بذرپاش افزود: تکمیل قطعه هفت این پروژه که پیشرفت خوبی دارد نیز در دستور کار است اما کار بزرگ تری که تعریف شده اینکه این قطعه در حقیقت ادامه آزادراه به سمت بوشهر است چرا که این زنجیره کریدوری شمال به جنوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر راه و شهرسازی: قول بهره برداری آزادراه شیراز-اصفهان تا پایان شهریور را می دهم

وزیر راه و شهرسازی: قول بهره برداری آزادراه شیراز-اصفهان تا پایان شهریور را می دهم