مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-09اجتماعي

رقابت بیش از 460 دانش آموز استان سمنان در جشنواره خوارزمی


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان سمنان از رقابت سالم بیش از 460 دانش آموز استان سمنان در جشنواره نوجوان خوارزمی به میزبانی شهرستان شاهرود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حسین رشیدی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان سمنان اظهار کرد: مرحله استانی نهمین جشنواره نوجوان خوارزمی در شهرستان شاهرود در 13 محور مجزا با رویکرد تربیت تمام ساحتی انجام پذیرفت.

وی افزود: در جهت تنوع بخشی به محیط های یادگیری و موقعیت محور بر اساس اهداف برنامه درسی ملی و نیز توجه ویژه به دستاوردهای علمی و عملی دانش آموزان برای ورود به میدان رقابت های ملی و بین المللی، هر سال جشنواره نوجوان خوارزمی در چهار مرحله مدرسه ای، منطقه ای، استانی و کشوری برگزار می شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان سمنان خاطرنشان کرد: در جشنواره نوجوان خوارزمی امسال چهار محور جدید اضافه شد تا دانش آموزان با آگاهی بیشتر و با تکیه بر علایق و استعدادهای خود در این جشنواره شرکت کنند.

رشیدی عنوان کرد: در برگزاری تمام مراحل این جشنواره، اهتمام بر رقابت سالم و تعامل سازنده دانش آموزان با یکدیگر و ایجاد شبکه یادگیری، با توجه به مدرسه محوری، پژوهش محوری، موقعیت محوری و مشارکت پذیری مورد تأکید بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت بیش از 460 دانش آموز استان سمنان در جشنواره خوارزمی

رقابت بیش از 460 دانش آموز استان سمنان در جشنواره خوارزمی