مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 16:352023-06-24ورزشي

لزوم هم افزایی ظرفیت ها برای تقویت برنامه کانون های مساجد قم


نماینده قم در مجلس شورای اسلامی بر لزوم هم افزایی ظرفیت دستگاه های مختلف در راستای ارتقاء کیفیت و کمیت برنامه های اوقات فراغت کانون های مساجد استان قم تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد امیرآبادی فراهانی ظهر شنبه در دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد از ابتدای امسال فعالیت خوبی را شروع کردند و ما نیز آنچه که در توان داشته باشیم در راستای ارتقا فعالیت های فرهنگی کمک می کنیم.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انجام برنامه های فرهنگی سختی های خود را دارد ابراز داشت: ما با دشواری های اقدامات فرهنگی از دوران نوجوانی در مساجد آشنا هستیم و دستگاه های فرهنگی باید در در راستای ارتقا برنامه ها برای جوانان تلاش و برنامه ریزی کنند.

وی گفت: دستگاه های فرهنگی از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت ورزش و جوانان و همچنین دستگاه هایی همانند شهرداری و استانداری در راستای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در تعطیلات تابستان نقش مهمی برعهده دارند و در این راستا هم افزایی ظرفیت ها برای ارتقا کیفیت و کمیت برنامه ها ضروری است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم نیز در ابتدای این دیدار به ارائه گزارشی از آمار و عملکرد ستاد اوقات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم هم افزایی ظرفیت ها برای تقویت برنامه کانون های مساجد قم

لزوم هم افزایی ظرفیت ها برای تقویت برنامه کانون های مساجد قم