مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 10:552023-07-02ورزشي

چهارمحال و بختیاری میزبان کوهنوردان بسیجی کشور


شهرکرد_مسئول تربیت بدنی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) از میزبانی کوهنوردان بسیجی کشور در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

- شهرکرد_مسئول تربیت بدنی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) از میزبانی کوهنوردان بسیجی کشور در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

احمد الله وردی در گفتگو با خبرنگار مهر به تشریح برنامه های ورزشی بسیج در استان چهارمحال و بختیاری پرداخت و گفت: امسال برنامه های ورزشی بسیج از دهه کرامت با کوهپیمایی و همایش های پیاده روی در مرکز شهرستان ها، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج خواهران آغاز شد و با برنامه های ورزشی برادران در ایام هفته ایثار و مقاومت و پیروزی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر ادامه یافت.

وی افزود: امسال صعود به قله 4221 متری کلونچین به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد و بزرگداشت یاد و خاطره شهید تهرانی مقدم را نیز داشتیم.

الله وردی گفت: برنامه استعدادیابی فوتسال، والیبال، جودو و … در سطح استان از دیگر برنامه های ورزشی بسیج بود که مسابقات قهرمانی بسیج استان در رشته کاراته، تکواندو، تیراندازی را هم اجرا کردیم.

وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی بسیج استان در رشته های ووشو، دومیدانی را هم در پیش داریم و لیگ فوتسال بسیج و محلات برای رده های سنی امید، جوانان، نوجوانان و نونهالان را برنامه ریزی می کنیم که هدف از آن ایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمحال و بختیاری میزبان کوهنوردان بسیجی کشور

چهارمحال و بختیاری میزبان کوهنوردان بسیجی کشور