مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-12سياسي

رییس دیوان عدالت اداری: شرافت شغل پزشکی حفظ شود


در نظام سلامت که پزشکان با بیماران و مردم سر و کار دارند و حرف اول و آخر را پزشکان می زند، باید شرافت و شأن شغل پزشکی حفظ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام و المسلمین حکمت علی مظفری در هشتمین همایش علمی-کاربردی مدیران و کارشناسان حقوقی دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی کشور، گفت: نگاه تحولی وزارت بهداشت در دور جدید این است که کاهش پرونده ها با نگاه پیشگیری غالب شود و پرونده کمتر ملاک عمل باشد.

   وی با بیان اینکه مدیران حقوقی در تمام دستگاه ها از جمله حوزه سلامت و وزارت بهداشت نقش اصلی را دارا هستند، اظهار داشت: هر دستگاهی باید با آسیب شناسی و برنامه ریزی مناسب، نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کند.

    رییس دیوان عدالت اداری با تاکید بر تبصره 4 ماده 16 قانون عدالت اداری گفت: این قانون فرصتی برای دستگاه هاست که موضوعات خود را داخل دستگاه، حل و فصل کنند.

    حجت الاسلام و المسلمین مظفری یادآور شد: در نظام سلامت که با بیماران و مردم سر و کار دارد و حرف اول و آخر را پزشکان می زنند، باید شرافت و شان شغل پزشکی که جایگاه والایی است، حفظ شود.

رییس دیوان عدالت اداری با تقدیر از برگزاری این همایش در راستای ارتقای علمی، گفت: در این همایش ها همفکری، هم اندیشی و تشریک مساعی برای رفع مشکلات مردم صورت می گیرد و باید از ظرفیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دیوان عدالت اداری: شرافت شغل پزشکی حفظ شود

رییس دیوان عدالت اداری: شرافت شغل پزشکی حفظ شود