مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 10:152023-07-02سياسي

بیانیه هنرمندان روایت فتح در پی اقدام هتاکانه به قرآن کریم


بار دیگر اقدام نابخردانه معدود انسان های کوردل و جاهل که نمایندگان و پیش تازان این جاهلیت اند، در قرآن سوزی و اهانت به ساحت قدس کتاب الهی، دل فطرت های بیدار و انسان های آزاده را پرخون کرد و قلب بندگان سلیم خداوند متعال را فشرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در پی اقدام هتاکانه به ساحت مقدس قرآن کریم، هنرمندان مجموعه بنیاد فرهنگی روایت فتح با انتشار بیانیه ای این اقدام را محکوم کردند.

متن بیانیه بدین شرح است: بسم الله النور یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ ﴿8﴾می‏ خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال آنکه خدا گر چه کافران را ناخوش افتد نور خود را کامل خواهد گردانید (صف 8) قرآن نازله آسمانی است و معجزه ی آخرین رسول رحمت، امین وحی، پیامبر اسلام، صلوات الله علیه، که آویختن به آن و شناخت عمق آن، تنها راه نجات بشر از ورطه  جاهلیت مدرن است.

باردیگر اقدام نابخردانه معدود انسان های کوردل و جاهل که نمایندگان و پیش تازان این جاهلیت اند، در قرآن سوزی و اهانت به ساحت قدس کتاب الهی، دل فطرت های بیدار و انسان های آزاده را پرخون کرد و قلب بندگان سلیم خداوند متعال را فشرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه هنرمندان روایت فتح در پی اقدام هتاکانه به قرآن کریم

بیانیه هنرمندان روایت فتح در پی اقدام هتاکانه به قرآن کریم