مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 11:502023-06-25فناوري

آسیاتک؛ از متنوع ترین خدمات اینترنت خانگی تا کامل ترین راهکارهای ارتباطی سازمانی


مجموعه انتقال داده های آسیاتک، با جدیدترین روش های ارائه خدمات اینترنت پر سرعت به کاربران خانگی و سازمانی و همچنین کامل ترین راهکارهای ارتباطی در بیست وششمین دوره از نمایشگاه الکامپ حضور دارد.

- مجموعه انتقال داده های آسیاتک، با جدیدترین روش های ارائه خدمات اینترنت پر سرعت به کاربران خانگی و سازمانی و همچنین کامل ترین راهکارهای ارتباطی در بیست وششمین دوره از نمایشگاه الکامپ حضور دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مجموعه انتقال داده های آسیاتک؛ نمایشگاه الکامپ از امروز، چهارم تیر 1402 تا هفتم تیر در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود؛ علاقه مندان به فناوری های ارتباطی نوین، کاربران خانگی خدمات اینترنت، طرفداران بازی های آنلاین، اهالی صنعت IT و مدیران سازمان ها چه در بخش فناوری اطلاعات چه در سایر سطوح مدیریتی نیز می توانند با حضور در غرفه آسیاتک، به نیازهای ارتباطی و زیرساختی خود پاسخ درخور دهند.

امروزه آسیاتک در حوزه خدمات اینترنت پر سرعت توانسته، مجموعه کامل و متنوعی از خدمات اینترنت خانگی را که شامل: ADSL2+، TD-LTE، 4G، اینترنت مبتنی بر فیبر نوری (FTTH) و بی سیم اشتراکی (OWA) می شود، گرد هم آورد.

علاوه بر این، مستندات وب سایت نت سنج نشان می دهد، خدمات اینترنت آسیاتک نسبت به سایر اپراتورها از بالاترین سطح کیفیت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیاتک؛ از متنوع ترین خدمات اینترنت خانگی تا کامل ترین راهکارهای ارتباطی سازمانی

آسیاتک؛ از متنوع ترین خدمات اینترنت خانگی تا کامل ترین راهکارهای ارتباطی سازمانی