مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 09:452023-07-06سياسي

پرهیز از منازعه و اختلاف رمز رسیدن به وحدت و پیشرفت جامعه است


استاندار گلستان وحدت اقوام را رمز پیشرفت جامعه دانست و تاکید کرد: برای رسیدن به وحدت و پیشرفت باید از اختلافات و منازعات بی مورد پرهیز کنیم.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان وحدت اقوام را رمز پیشرفت جامعه دانست و تاکید کرد: برای رسیدن به وحدت و پیشرفت باید از اختلافات و منازعات بی مورد پرهیز کنیم.

علی محمد زنگانه امروز پنجشنبه 15 تیرماه 1402 در نخستین همایش ملی عروه الوثقی که با حضور علمای شیعه و سنی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی و با محوریت نقش و کارکرد امامت و ولایت در تقویت وحدت اسلامی، برگزار شد، اظهار کرد: گلستان سرزمین برادری است و به طور قطع برگزاری این همایش ها آثار و برکت زیادی دارد.

وی پرهیز از منازعه و اختلاف را یکی از راه های رسیدن به وحدت و پیشرفت جامعه دانست و افزود: اگر بین امت اسلامی منازعه و اختلاف باشد و بین جریان ها با وجود اختلاف نظر به جای تضارب آرا منازعه باشد شاهد ایجاد تفرقه، اختلاف و جدایی بین امت اسلامی خواهیم بود.

استاندار گلستان با تأکید اینکه برای شکل گیری اتحاد و انسجام در جامعه نیاز است همه دور محور ولایت و رهبری جمع شده و به اشتراکات توجه ویژه کنیم، خاطرنشان کرد: تنازع و اختلاف زمینه سستی در جامعه را فراهم می آورد و به دنبال آن عظمت و شوکت جامعه از بین خواهد رفت و دیگر شاهد توسعه جامعه نخواهیم بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرهیز از منازعه و اختلاف رمز رسیدن به وحدت و پیشرفت جامعه است

پرهیز از منازعه و اختلاف رمز رسیدن به وحدت و پیشرفت جامعه است