مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 12:512023-07-19اقتصادي

مذاکره برای صادرات محصولات کشاورزی مازندران به ولگاگراد روسیه در غیاب رییس جهاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، 26 تیرماه امسال هیات بلند پایه ای اعم از بخش دولتی و خصوصی، مازندران را به مقصد استان ولگاگراد روسیه ترک کردند تا در این سفر چند روزه فرصت های اقتصادی دو استان با رویکرد توسعه صادرات محصولات کشاورزی مورد بررسی قرار گیرد.

قرار است در این سفر اقتصادی در زمینه نفت، گاز، ترانزیت، نهادهای دامی و کشاورزی، معدن و ترانزیت محصولات معدنی و فعال کردن کریدور شمال به جنوب مذاکراتی انجام شود.

با توجه به اینکه مازندران قطب کشاورزی کشور محسوب می شود و حتی بنا به گفته استاندار مازندران در جلسات متعدد، که کشاورزی اولویت نخست مازندران است اما از حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در این سفر خبری نیست! نکته ای که حائز اهمیت بوده این است استانی که پاشنه آشیل آن کشاورزی است و قرار است در روسیه دو طرف در خصوص مسائل اقتصادی بویژه اهمیت کشاورزی و توسعه صادرات محصولات کشاورزی مواردی را مطرح کنند و به گفت وگو بنشینند چرا متولی اصلی کشاورزی استان در این سفر حضور ندارد؟  آیا کشاورزی مازندران برای این هیات بی اهمیت است یا عملکرد ضعیف و قابل تامل رییس این سازمان که نتوانسته در یکسال و اندی پاسخگوی مطالبات کشاورزان و مسؤولان استان و کشور باشد مانع از حضور و همراهی وی در این سفر شده است؟ متاسفانه طی یکسال اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره برای صادرات محصولات کشاورزی مازندران به ولگاگراد روسیه در غیاب رییس جهاد

مذاکره برای صادرات محصولات کشاورزی مازندران به ولگاگراد روسیه در غیاب رییس جهاد