مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 18:452023-07-08حوادث

سرقت 5 تن ضایعات پلاستیک در باقرشهر


فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارقان سابقه دار که 5 تن ضایعات پلاستیک از محدوده باقرشهر سرقت کرده بود خبر داد و گفت: در این رابطه مال خر اموال مسروقه روانه زندان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، سرهنگ محمدقاسم طرهانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری سارق ضایعات اظهار داشت: سوم تیرماه امسال با وقوع سرقت 5 تن ضایعات پلاستیک در محدوده باقرشهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار عوامل تجسس کلانتری 175 قرار گرفت.

 وی افزود: مأموران تجسس کلانتری باقرشهر با حضور در محل سرقت دریافتند که سارق با تخریب قفل ها، وارد انبار شده و 5 تن ضایعات پلاستیکی سرقت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه ابراز داشت: مأموران با پایش تصویری دوربین های شهری و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار، سارق به همراه مال خر اموال مسروقه را که افرادی حدوداً 37 و 42 ساله بودند شناسایی کردند و در ادامه مخفیگاه متهمان شناسایی و نتیجه بررسی های انجام شده به مرجع قضایی منعکس شد.

  سرهنگ طرهانی تصریح کرد: متهمان در 2 عملیات منسجم و مجزا دستگیر شدند و در بررسی های اولیه از مخفیگاه مال خر اموال مسروقه، حدود یک تن از ضایعات به سرقت رفته کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت 5 تن ضایعات پلاستیک در باقرشهر

سرقت 5 تن ضایعات پلاستیک در باقرشهر