مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-21بين الملل

ادعای آمریکا درباره نقش ایران در حوزه دریانوردی


نماینده ویژه آمریکا در امور ایران و سخنگوی وزارت امور خارجه این کشور ضمن حمایت از طرح ضدایرانی دولت این کشور در سازمان جهانی دریانوردی برای رد پیشنهاد ایران جهت میزبانی روز جهانی دریانوردی در تهران، - نماینده ویژه آمریکا در امور ایران و سخنگوی وزارت امور خارجه این کشور ضمن حمایت از طرح ضدایرانی دولت این کشور در سازمان جهانی دریانوردی برای رد پیشنهاد ایران جهت میزبانی روز جهانی دریانوردی در تهران، ادعاهایی را علیه فعالیت های ایران در حوزه دریانوردی مطرح کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آبرام پالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در پی موافقت نشدن با میزبانی تهران برای روز جهانی دریانوردی در اکتبر، در صفحه توییترش با مطرح کردن ادعاهایی علیه ایران نوشت: کشوری که به طور تحریک آمیزی به کشتی های تجاری خارجی که در حال حمل ونقل قانونی هستند، حمله می کند، آن ها را توقیف می کند و آزارشان می دهد، نمی تواند میزبان روز جهانی دریانوردی باشد.

پالی در ادامه نوشت: ما مفتخریم که برای تایید تعهدمان نسبت به آزادی دریانوردی، در کنار اعضای سازمان بین المللی دریانوردی ایستاده ایم.

علاوه بر این، متیو میلر، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا نیز با نادیده گرفتن فعالیت های ثبات زدای ارتش این کشور در منطقه، در صفحه توییترش در این باره نوشت: ما از تصم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای آمریکا درباره نقش ایران در حوزه دریانوردی

ادعای آمریکا درباره نقش ایران در حوزه دریانوردی