مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 00:152023-06-25حوادث

سقوط پژو از ارتفاع 5 متری در بزرگراه شهید بابایی


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف و سقوط یک دستگاه سواری پژو از ارتفاع پنج متری در بزرگراه شهید بابایی خبر داد.

- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف و سقوط یک دستگاه سواری پژو از ارتفاع پنج متری در بزرگراه شهید بابایی خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت وگو با ایسنا، در این باره گفت: در ساعت 22:38 یکشنبه شب یک مورد حادثه رانندگی به در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید بابایی، مقابل شهرک شهید بهشتی به سامانه 125 اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه را به همراه تجهیزات لازم به محل اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل گفت: با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که تصادف میان یک دستگاه سواری پژو 206 و یک دستگاه سواری پژو 405 رخ داده و در جریان این تصادف سواری پژو 405 از مسیر خود منحرف شده و پس از برخورد با گاردریل های میانه مسیر و پایه های یک ترانس برق از ارتفاع حدود پنج متری به رمپ زیرگذر بزرگراه شهید بابایی سقوط کرده و بر روی سقف متوقف شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه این تصادف منجر به سقوط ترانس برق نیز شده بود، اظهارکرد: شش نفر شامل سه آقا، دو خانم و یک کودک خردسال داخل سواری پژو 405 حضور داشتند که تا قبل از رسیدن آتش نشانان برخی از آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط پژو از ارتفاع 5 متری در بزرگراه شهید بابایی

سقوط پژو از ارتفاع 5 متری در بزرگراه شهید بابایی