مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 19:302023-06-30فرهنگي

ناگفته هایی از کیومرث پوراحمد، خسروشکیبایی و خواهران غریب پس از 30 سال


صدابردار فیلم سینمایی «خواهران غریب»: یکی از این دو خواهر دوقلو زبل تر و باهوش تر بود و در بسیاری سکانس ها آن که زبل تر بود جای هر دوی آنها بازی می کرد یعنی پلان هردو نفر را با یکی از آنها می گرفتیم.

- صدابردار فیلم سینمایی خواهران غریب : یکی از این دو خواهر دوقلو زبل تر و باهوش تر بود و در بسیاری سکانس ها آن که زبل تر بود جای هر دوی آنها بازی می کرد یعنی پلان هردو نفر را با یکی از آنها می گرفتیم.

صدابردار فیلم سینمایی خواهران غریب گفت: یکی از این دو خواهر دوقلو زبل تر و باهوش تر بود و در بسیاری سکانس ها آن که زبل تر بود جای هر دوی آنها بازی می کرد یعنی پلان هردو نفر را با یکی از آنها می گرفتیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ اسحاق خانزادی که صدابرداری یا صداگذاری بیش از 1300 فیلم سینمایی بلند، کوتاه، مستند، گزارشی و خبری را در کارنامه و سابقه همکاری با بسیاری از کارگردانان صاحب نام سینمای ایران از جمله کیومرث پوراحمد را در کارنامه دارد، در پاسخ به این پرسش که کیومرث پوراحمد را چگونه می شناسد، بیان کرد: خواهران غریب (1374) دومین تجربه همکاری من با کیومرث پوراحمد بود؛ پیش از این تاتوره (1363) را با ایشان کار کرده بودم.

صدابردار فیلم سینمایی گیجگاه (عادل تبریزی 1399) در پاسخ به این پرسش که چه زمانی صرف تولید خواهران غریب شد، بیان کرد: فیلمبرداری دو ماه ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته هایی از کیومرث پوراحمد، خسروشکیبایی و خواهران غریب پس از 30 سال

ناگفته هایی از کیومرث پوراحمد، خسروشکیبایی و خواهران غریب پس از 30 سال