مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 12:452023-06-30سياسي

طیف هایی از اصلاحات به تحریم انتخابات «نه» می گویند


قطعا طیفی از اصلاح طلبان در انتخابات مجلس شرکت خواهند کرد، برخی شان امکان دارد حتی با اصولگرایان معتدل ائتلاف نانوشته ای هم انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از نامه نیوز، اصلاح طلبان تحرک سیاسی دارند، اما در کلام حرفی از انتخابات نمی زنند.

در واقع این طور وانمود می کنند که می خواهند در همان مسیر انتخابات 1398 گام بردارند و با شرط گذاری از حضور در میدان رقابت جاخالی دهند.

محمدجواد جمالی در گفتگو با نامه نیوز درباره مشی انتخاباتی اصلاح طلبان گفت: هم اکنون به صورت سنتی می توان گفت در عرصه سیاسی کشور 2 جناح اصولگرایی و اصلاح طلبی داریم که هر کدام آن ها دربرگیرنده طیف ها و سلایق گوناگونی هستند.

به عنوان مثال از احزاب پایبند به نظام تا احزاب نزدیک به اوپوزیسیون خود را اصلاح طلب معرفی می کنند.

وی با بیان اینکه اصلاح طلبانی که دوره گذشته انتخابات مجلس را تحریم کردند همچنان همان شعار ها را می دهند، افزود: انتخاب خانم آذر منصوری به جای بهزاد نبوی برای ریاست جبهه اصلاحات این پیام را داشت که طیف تندرو اصلاحات در مدیریت این جریان سیاسی موفق تر از اصلاح طلبانی که خواهان حضور در عرصه انتخابات هستند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی اظهار کرد: البته هیچ گاه این طور نبوده است که احزاب زیر چتر یک جریان سیاسی 100 درصد به تصمیمات کنگره ای و تشکیلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طیف هایی از اصلاحات به تحریم انتخابات «نه» می گویند

طیف هایی از اصلاحات به تحریم انتخابات «نه» می گویند