مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 08:352023-07-08اقتصادي

اسدی: مسئولان ما را هم ببینند/ سفارش خرید 10 دوچرخه را داده ایم


دوچرخه سواری ایران که مدتهاست بابت نبود تجهیزات در چالش قرار دارد، امیدوار است پس از ثبت درخواست 10 دوچرخه جدید و مدرن با حمایت مسئولان و حامیان مالی پس از سالها « نو نوار » شود.

- دوچرخه سواری ایران که مدتهاست بابت نبود تجهیزات در چالش قرار دارد، امیدوار است پس از ثبت درخواست 10 دوچرخه جدید و مدرن با حمایت مسئولان و حامیان مالی پس از سالها نو نوار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دوچرخه سواری کشورمان که روزی در آسیا آقایی می کرد در این چند سال چنان در چاه مشکلات مدیریتی و اقتصادی و مالی و درون خانوادگی افتاده که حالا نه تنها هیچ جایگاهی در قاره آسیا ندارد بلکه این روزها در جامعه ورزش نیز نگاه کمرنگی به آن می شود و دیگر در زمره اولویت های وزارت ورزش و کمیته المپیک نیست.

رسول اسدی رییس جدید فدراسیون دوچرخه سواری در تمام مدت سرپرستی و بعد از آن در طی چهار ماه گذشته با نشستن بر روی صندلی ریاست بارها و بارها گفته است که مشکلات به حدی زیاد است که هر چقدر کار انجام دهیم حل شدن مشکلات به چشم نمی آید .

یکی از معضلاتی که چند سالی است دوچرخه سواری در آن گرفتار شده و این روزها در نزدیکی بازی های آسیایی هانگژو و رفتن تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا و چند تور بین المللی پس از چند سال بیشتر خودنمایی کرده، بحث نبود تجهیزات و قطعات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسدی: مسئولان ما را هم ببینند/ سفارش خرید 10 دوچرخه را داده ایم

اسدی: مسئولان ما را هم ببینند/ سفارش خرید 10 دوچرخه را داده ایم