مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 17:402023-06-27پزشكي

تمامی کشتارگاه های خراسان جنوبی تجهیزات پیشگیری از بیماری ها را دارند


مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: تمامی کشتارگاه های استان اعم از مدرن و سنتی دارای تجهیزات پیش سرد لاشه دام برای پیشگیری از بیماری های احتمالی هستند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: تمامی کشتارگاه های استان اعم از مدرن و سنتی دارای تجهیزات پیش سرد لاشه دام برای پیشگیری از بیماری های احتمالی هستند.

محمدعلی بخشی، امروز سه شنبه 6 تیر در نشست خبری اظهار کرد: فرهنگ سازی خوبی طی چند سال گذشته برای کشتار دام در کشتارگاه ها صورت گرفته و افزایش بیماری های مشترک بین انسان و دام از جمله عواملی است که اهمیت رعایت مسائل بهداشتی را دوچندان می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه زیرکوه تنها شهرستانی است که کشتارگاه ندارد و در این راستا با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اقداماتی در حال انجام است، افزود: اگر بعد از کشتار دام، گوشت 24 ساعت در دمای یخچال نگهداری شود خیلی از عوامل بیماری زا از بین می رود.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی ادامه داد: امسال برای عید قربان 63 تیم دامپزشکی شامل؛ 23 تیم ثابت و 40 تیم سیار با همکاری 92 نفر از همکاران دامپزشکی، نظارت بر امور ذبح دام را برعهده دارند و به نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و موسسه توانبخشی حضرت علی اکبر (ع) نیز تاکید شده است که دام ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی کشتارگاه های خراسان جنوبی تجهیزات پیشگیری از بیماری ها را دارند

تمامی کشتارگاه های خراسان جنوبی تجهیزات پیشگیری از بیماری ها را دارند