مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 17:152023-07-17سياسي

حضور پرشور ملت در انتخابات اسباب تحکیم و قوت نظام می شود


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: حضور پرشور ملت در انتخابات اسباب تحکیم و قوت نظام می شود و باعث نشاط مسئولین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در دیدار با رییس دفتر و اعضای شبکه نظارت و بازرسین ویژه انتخابات استان کردستان اظهار داشت: کی از مهم ترین وظایف شورای نگهبان رازداری و عدم افشای سر داوطلبین و مردم در انتخابات است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اذعان کرد: اعتبار شبکه نظارت و بازرسی شورای نگهبان به نیروهای تاثیرگذار آن شبکه است و اعضای شبکه باید از جایگاه و قداست سیستم حفاظت کنند.

  وی افزود: افراد درون شبکه برای هر اتفاق یا ابهامی باید دارای اطلاعات، قوت تحلیل و جواب قانونی، حقوقی و اقناعی داشته باشند.

حجت الاسلام پورذهبی اضافه کرد: امانت داری، رازداری، عدم تبعیض و رعایت تقوا در شبکه نظارت و بازرسی شورای نگهبان یک امر ضروری و لازم است چرا که مطالب افراد دست شماها امانت است.

وی در ادامه با یادآوری اهمیت مشارکت مردم در انتخابات، گفت: حضور پرشور ملت در انتخابات اسباب تحکیم و قوت نظام می شود و باعث نشاط مسئولین است.

انتهای پیام 2330/74


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پرشور ملت در انتخابات اسباب تحکیم و قوت نظام می شود

حضور پرشور ملت در انتخابات اسباب تحکیم و قوت نظام می شود