مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-22اقتصادي

عرضه مرغ بالاتر از نرخ مصوب در میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای


با وجود اینکه دولت نرخ مصوب مرغ را کیلویی 73 هزار تومان تعیین کرده است، این روزها مرغ در فروشگاه های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار بالاتر از نرخ مصوب عرضه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با افزایش قیمت مرغ در فروشگاه های سطح شهر و عرضه بالاتر از نرخ مصوب، این روزها فروشگاه های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار در سطح شهر تهران هم مرغ را با قیمت هایی خارج از نرخ مصوب عرضه می کنند.

در حال حاضر در فروشگاه های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار که پیش از این محل عرضه مرغ با قیمت مصوب بود، مرغ را کیلویی 76 هزار تومان یعنی 3 هزار تومان بیش از نرخ مصوب دولتی می فروشند، این در حالی است که ستاد تنظیم بازار نرخ جدیدی برای مرغ اعلام نکرده است.

کماکان مرغ در بازار آزاد کیلویی حدود 90 تا 95 هزار تومان عرضه می شود، در فروشگاه های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار هم که مرغ هر چند محدود اما به قیمت 76 هزار تومان در حال عرضه است، طبق مشاهدات خبرنگار فارس، صف های طولانی تشکیل می شود.

مشاهدات روز گذشته خبرنگار فارس از عرضه مرغ در یک فروشگاه زنجیره ای در خیابان امام خمینی (ره) تهران و  میدان میوه و تره بار صادقیه حکایت از عرضه مرغ خارج از نرخ مصوب و با قیمت کیلویی 76 هزار تومان دارد که صف های طویلی هم برای خرید وجود داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه مرغ بالاتر از نرخ مصوب در میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای

عرضه مرغ بالاتر از نرخ مصوب در میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای