مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 13:452023-07-05سياسي

توضیحات مسئولان در اعمال قانون مصونیت قضایی دارایی های دولت قانع کننده نیست


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: اعمال قانون مصونیت قضایی در حوزه مولد سازی به نحوی زمینه فرار از پاسخگویی را فراهم می کند که چنین چیزی تعجب آور و علامت سؤالی برای مردم است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: اعمال قانون مصونیت قضایی در حوزه مولد سازی به نحوی زمینه فرار از پاسخگویی را فراهم می کند که چنین چیزی تعجب آور و علامت سؤالی برای مردم است.

آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان امروز چهارشنبه در دیدار مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان عنوان کرد: در حوزه مولدسازی دارایی های دولت توضیحات مسئولان با آنچه ما در رسانه ها می شنویم قانع کننده نیست.

امام جمعه زاهدان در پاسخ به سخنان مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان مبنی بر مصونیت قضایی هیات مولدسازی دارایی های دولت با اشاره به اینکه قانون باید زمینه فساد را از بین ببرد افزود: اعمال قانون مصونیت قضایی در حوزه مولد سازی به نحوی زمینه فرار از پاسخگویی را فراهم می کند که چنین چیزی تعجب آور و علامت سؤالی برای مردم است درصورتی که کار باید شفاف و قابل دفاع باشد و منطق آن برای مردم بیان شود تا اقناع عمومی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات مسئولان در اعمال قانون مصونیت قضایی دارایی های دولت قانع کننده نیست

توضیحات مسئولان در اعمال قانون مصونیت قضایی دارایی های دولت قانع کننده نیست