مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 08:432023-07-15اقتصادي

دلیل قطعی آب روستاهای نجم آباد و اردبیلک چیست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، چند روزی است که مردم روستای نجم آباد از توابع شهرستان قزوین با کمبود و قطعی آب در روز مواجه هستند.

روستایی که دارای حدود 450 خانوار و حدود 1200 نفر جمعیت است و با 600 مشترک آب، تحت پوشش آبفای شهرستان قزوین قرار دارد.

اهالی نجم آباد میانگین روزانه 5 ساعت آب دارند میثم چگینی دهیار روستای نجم آباد در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه از میزان سهمیه حقابه این روستا کاسته شده است، اظهار کرد: طبق آخرین آمار اخذ شده، روزانه 280 هزار لیتر آب به روستا می رسد که با توجه به جمعیت و انشعاب زیاد، میزان آب اختصاصی پاسخگوی مردم نیست.

وی افزود: در 24 ساعت در مرکز روستا شاید 5 ساعت، در پایین روستا 8 ساعت و در بالا دست روستا شاید 3 ساعت آب به مردم می رسد که باید گفت میانگین روزانه مردم 5 ساعت آب دارند.

این مسوول بیان کرد: روز چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته به مدت 48 ساعت وضعیت آب بحرانی تر شده بود و فقط دو ساعت در روز مردم از آب بهره مند بودند.

دهیار روستای نجم آباد با بیان اینکه مسوولان آبفای شهرستان قزوین پرمصرف بودن اهالی را دلیل قطعی آب در این روستا ذکر کرده اند، افزود: در حال حاضر پیگیری هایی انجام داده ایم و اجازه آبیاری باغ ها، شستشوی خودروها و حیاط ها را به مردم نمی دهیم و کسانی که دارای چاه آب در منازل خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل قطعی آب روستاهای نجم آباد و اردبیلک چیست؟

دلیل قطعی آب روستاهای نجم آباد و اردبیلک چیست؟