مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 13:142023-07-12اقتصادي

کشف انبار لوازم خانگی قاچاق در مشهد


رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی از شناسایی یک انبار لوازم خانگی قاچاق به ارزش 22 میلیارد و 400 میلیون ریال در مشهد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ حسین جوانبخت اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر دپو تعداد قابل توجهی لوازم خانگی قاچاق در یکی از مناطق حاشیه شهر مشهد توسط فردی سودجو، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی افزود: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان پس از شناسایی انبار موردنظر و پس از هماهنگی با مقام قضایی به همراه نمایندگان اداره صمت استان به محل مورد نظر اعزام و با رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی در بازرسی از این مکان انواع لوازم خانگی شامل؛ انواع تلویزیون های 55 تا 75 اینچ با مارک های مختلف، سینما خانواده و انواع کولر گازی خارجی را کشف کردند.

وی با اشاره به این که ارزش کالاهای مکشوفه بنا به نظر کارشناسان مربوطه 22 میلیارد و 400 ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این زمینه 2 متهم به مراجع قضایی معرفی و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار لوازم خانگی قاچاق در مشهد

کشف انبار لوازم خانگی قاچاق در مشهد