مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 14:502023-06-29سياسي

بزرگ ترین بلوک زنان و زایمان شرق کشور در کاشمر افتتاح شد


هم زمان با عید سعید قربان بزرگ ترین بلوک زایمانی زنان و زایمان شرق کشور با مساحت دو هزار و 430 مترمربع و 49 تخت در بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر به بهره برداری کامل رسید.

- کاشمر ـ هم زمان با عید سعید قربان بزرگ ترین بلوک زایمانی زنان و زایمان شرق کشور با مساحت دو هزار و 430 مترمربع و 49 تخت در بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر به بهره برداری کامل رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هم زمان با عید سعید قربان صبح پنجشنبه با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد، نماینده مردم شهرستان های کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوه سرخ در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهر کاشمر، پزشکان و مسئولین ادارات بزرگ ترین بلوک زایمانی زنان و زایمان شرق کشور با مساحت دو هزار و 430 مترمربع و 49 تخت در بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر به بهره برداری کامل رسید.

بلوک زایمانی کاشمر با مشارکت شرکت ملی نفت به بهره برداری رسید رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد در این مراسم بابیان اینکه اقداماتی که در بخش سلامت انجام می گیرد 30 درصد آن با بهداشت و درمان و 70 درصد آن با مشارکت خیرین و بخش های دولتی دیگر است که با کمک یکدیگر می توانیم وضعیت بهداشت و درمان یک شهر و یا شهرستان را ارتقا دهیم گفت: بلوک زایمانی کاشمر با مشارکت شرکت ملی نفت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین بلوک زنان و زایمان شرق کشور در کاشمر افتتاح شد

بزرگ ترین بلوک زنان و زایمان شرق کشور در کاشمر افتتاح شد