مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 20:302023-06-25سياسي

اهدای 135 رأس دام زنده در پویش «نذر قربانی» در اردبیل


معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: در قالب پویش «نذر قربانی» 135 دام زنده به کمیته امداد اهدا شد تا ذبح و در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

- اردبیل- معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: در قالب پویش نذر قربانی 135 دام زنده به کمیته امداد اهدا شد تا ذبح و در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلیل قدیمی عصر یکشنبه در جریان برگزاری پویش نذر قربانی در اردبیل اظهار کرد: کمیته امداد با همکاری دامپزشکی استان دام زنده را در کشتارگاه اردبیل ذبح و سپس قطعه بندی کرده و در 2 روز آینده قبل از عید قربان در اختیار خانواده های نیازمند و جامعه هدف خود قرار می دهد.

وی تصریح کرد: هموطنان در صورت داشتن نذر قربانی و مساعدت به خانواده های نیازمند به صورت نقدی و غیرنقدی می توانند کمک های خود را به کمیته امداد اهدا کنند تا نسبت به خرید دام از طریق مراکز نیکوکاری ذبح و قطعه بندی آن به همراه توزیع گوشت قربانی اقدام سریع و به موقع انجام شود.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: در آستانه عید قربان و در مساعدت به خانواده های نیازمند که همراهی و پشتیبانی بیشتری را طلب می کنند ما اقدامات حمایتی را از این خانواده ها با همراهی خیرین و مراکز نیکوکاری انجام می دهیم تا در این ایام عید به راحتی بتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 135 رأس دام زنده در پویش «نذر قربانی» در اردبیل

اهدای 135 رأس دام زنده در پویش «نذر قربانی» در اردبیل