مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 14:102023-07-05سياسي

طب ایرانی به طرح پزشک خانواده وارد می شود


معاون توسعه سلامت دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت گفت: هدف حکمای طب ایرانی این بود که از طریق تنظیم اصول شش گانه با مزاج افراد از از بیمار شدن آن ها پیشگیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، حسین رضایی زاده در مصاحبه با برنامه روزنه رادیو گفت وگو درخصوص ورود طب ایرانی به طرح پزشک خانواده اظهار کرد: در حال حاضر مجری طرح پزشک خانواده معاونت بهداشتی وزارت بهداشت است.

وی از توجه ویژه معاونت بهداشتی این وزارتخانه به بحث پیشگیری و ارتقای سطح سلامت سخن گفت و افزود: دلیل ورود طب ایرانی به عنوان گزاره دوم به طرح پزشک خانواده این است که شعار و ادعای آکادمیک طب ایرانی موضوع حفظ الصحه و پیشگیری و ارتقای سطح سلامت مردم است.

معاون توسعه سلامت دفتر طب ایرانی و مکمل با بیان اینکه حکمای طب ایرانی بیشتر از دارو و درمان، رسالت خود را پاسداشت سلامت جامعه میدانستند گفت: هدف حکمای طب ایرانی این بود که از طریق تنظیم اصول شش گانه با مزاج افراد از از بیمار شدن آن ها پیشگیری کنند.

رضایی زاده، توسعه طب ایرانی به شیوه علمی و صحیح را نیازمند توسعه موضوعات مرتبط با پیشگیری از بیماری و ارتقای سطح سلامت دانست و تأکید کرد: هدف از طرح پزشک خانواده این است که به جای تمرکز بر بیماریابی و دارو و درمان به پایش سلامت مردم و پیشگیری از بیمار شدن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طب ایرانی به طرح پزشک خانواده وارد می شود

طب ایرانی به طرح پزشک خانواده وارد می شود