مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 16:162023-07-10سياسي

«آقا مصطفی» به اکران مردمی رسید


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی عمار، مستند «آقا مصطفی» روایتی از زندگی و فعالیت های فرهنگی و تربیتی شهید پر افتخار صدرزاده از شهدای مدافع حرم که در روز تاسوعا به شهادت رسید.

- مستند آقا مصطفی در چرخه اکران های مردمی عمار عرضه می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی عمار، مستند آقا مصطفی روایتی از زندگی و فعالیت های فرهنگی و تربیتی شهید پر افتخار صدرزاده از شهدای مدافع حرم که در روز تاسوعا به شهادت رسید.

در این مستند بستگان و آشنایان شهید به بیان خاطراتی از دوران کودکی، نوجوانی و جوانی شهید پرداخته و در خلال آن به مجاهدت ها و روش ایشان در فعالیت های فرهنگی، اشاره می کنند.

اکران مردمی عمار همچنان در راستای هدف خود که برقراری عدالت رسانه ای است این امکان را فراهم کرده تا فعالان و دغدغه مندان تمام مناطق بتوانند از زبان هنر و آثار تصویری به خصوص مستند آقا مصطفی بهره ببرند.

علاقه مندان می توانند با داشتن حداقل امکانات با مراجعه به سایت اکران مردمی عمار درخواست خود را ثبت و یا با شماره 02142795050 تماس بگیرند و اکران این فیلم را در مساجد، حسینیه ها، مدارس، دانشگاه ها، حوزه های علمیه، فرهنگسراها، مناطق فاقد سینما و … برگزار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آقا مصطفی» به اکران مردمی رسید

«آقا مصطفی» به اکران مردمی رسید