مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-01حوادث

دستگیری در پی نشر اکاذیب در فضای مجازی


رییس پلیس فتا پایتخت از دستگیری متهمی خبر داد که اقدام به نشر اکاذیب علیه یک خیر مدرسه ساز کرده بود.

- سرهنگ داود معظمی گودرزی، رییس پلیس فتا تهران بزرگ در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از شناسایی و کشف پرونده با موضوع نشر اکاذیب علیه یک خیر مدرسه ساز در کشور خبر داد.

رییس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از خیران مدرسه ساز به پلیس فتا پایتخت مبنی بر نشر اکاذیب علیه فعالیت وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام توسط فرد یا افرادی ناشناس، اقدامات اولیه برای کشف پرونده آغاز شد.

رییس پلیس فتا پایتخت ادامه داد: پس از ارائه مستندات توسط شاکی و بررسی های علمی و فنی توسط کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ، متهم که مرد جوانی بود در فضای مجازی شناسایی و پس از تشریفات قضایی در یکی از شهرهای حاشیه تهران دستگیر و به همراه تجهیزات الکترونیک به پلیس فتا منتقل شد؛ متهم پس از حضور در پلیس فتا پایتخت در ابتدا منکر بزه انتسابی شد؛ اما پس از مواجهه با دلایل ، مدارک و مستندات موجود در پرونده ، چاره ای جز اعتراف ندید و هدف خود را از این موضوع انتقام جویی و داشتن کینه ای قدیمی از شاکی اعلام کرد.

رییس پلیس فتا تهران بزرگ خاطرنشان کرد: رعایت اصل اخلاق مداری در استفاده از فضای مجازی به ویژه شبکه های اجتماعی یکی از الزامات فعالیت در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری در پی نشر اکاذیب در فضای مجازی

دستگیری در پی نشر اکاذیب در فضای مجازی