مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 10:102023-06-27سياسي

سمنان معتاد متجاهر ندارد


استاندار سمنان با اشاره به جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در استان گفت: در استان سمنان به معنای واقعی معتاد متجاهر وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان به ویژه شهدای والامقام عرصه مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: ما امروز در خط مقدم جبهه مبارزه با مواد مخدر هستیم و با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری که این مهم را جهاد اکبر دانستند، اقدامات خوبی در کشور شکل گرفت.

وی افزود: بحث آگاهی بخشی توسط آموزش و پرورش و دانشگاه ها در حوزه مصون سازی جوانان و نوجوانان در خصوص اثرات سوءاستفاده از مواد مخدر و ارتباط گیری اولیا با مدارس باید بیش از پیش تقویت شود.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی استان با اشراف کامل در استان با حوزه مواد مخدر مبارزه می کنند که قابل تقدیر است.

هاشمی عنوان کرد: نیاز است تا اقدامات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری در سال 1402 بیش از پیش تقویت شود.

وی تصریح کرد: بحث جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در استان و فراهم سازی زمینه اشتغال آنها یکی دیگر از اقدامات ارزنده در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان معتاد متجاهر ندارد

سمنان معتاد متجاهر ندارد