مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 22:302023-06-22سياسي

فرصت های طلایی گردشگری نور را به سرمایه گذاران معرفی کنیم


استاندار مازندران با اشاره به مزیت های گردشگری شهرستان نور گفت: فرصت های طلایی گردشگری شهرستان را به سرمایه گذاران معرفی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمود حسینی پور شامگاه پنجشنبه در آیین معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان نور در سخنانی با اشاره به شیوه مدیریتی دکتر چمران اظهار کرد: امروز جامعه ما نیازمند تفکرات و سبک مدیریتی شهید چمران به عنوان یک الگوست.

وی افزود: شهید مصطفی چمران ابعاد شخصیتی خاصی داشتند که هنوز به خوبی در کشور مطرح نشده و علیرغم اینکه تحصیل کرده دانشگاه های غرب بودند با نبوغ فکری که داشتند مغلوب تفکرات غربی نشدند و زندگی و تفکر اسلامی را برای خود الگو قرار دادند تا در نهایت به شهادت ایشان ختم شد.

حسینی پور در بخش دیگری از سخنانش یکی از برنامه های مهم دولت مردمی سیزدهم را تولید بر اساس صادرات محوری برشمرد و اضافه کرد: سال گذشته بسیاری از باغات مازندران شناسنامه دار شدند و پس رایزنی ها و پیگیری های فراوان در اواخر سال گذشته اولین محموله مرکبات مازندران وارد چین شد که مورد تبلیغ گسترده و استقبال این کشور قرار گرفت.

وی گفت: باید تلاشمان بر توانمندی تولیدات باغی مان باشد و صادرات 700 میلیون دلاری در مازندران که سال گذشته اتفاق افتاد را به بیش از این مقدار برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت های طلایی گردشگری نور را به سرمایه گذاران معرفی کنیم

فرصت های طلایی گردشگری نور را به سرمایه گذاران معرفی کنیم