مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 18:052023-07-08بين الملل

بحران نقض قوانین کشورها توسط «متا»


شرکت متا تا به حال به دلیل عدم رفتار مناسب در مورد حریم خصوصی کاربران و نقض داده ها با برخورد کشورهای مختلف مواجه شده است؛ اخیرا مالزی اعلام کرد به دلیل این کوتاهی ها علیه این شرکت اقدام قانونی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، در دهه گذشته مسائل حفظ حریم خصوصی و رعایت قوانین داده های کاربران مورد توجه قرار گرفته است.

بسیاری از کشورها، اقدامات و قوانینی را اجرا کرده اند تا اطلاعات شخصی کاربران را در پلتفرم های بزرگ حفظ و حقوق آنها را تامین کنند.

کشورهایی، مانند آمریکا، کانادا، ژاپن، استرالیا و اتحادیه اروپا قوانینی در رابطه با حفظ حریم خصوصی و محرمانگی داده ها در پلتفرم های آنلاین اجرا کرده اند.

برخی از این قوانین شامل مواردی مانند حقوق کاربران در برابر شرکت ها، نحوه جمع آوری و استفاده از داده ها و حق کاربران برای حذف یا تصحیح داده های شخصی است.

پلتفرم های بزرگ نیز برای رعایت این قوانین و حفظ حریم خصوصی کاربران، باید اقدامات متعددی را انجام دهند.

آنها: سیاست های حفظ حریم خصوصی را به روز می کنند ابزارهایی را برای کنترل حریم خصوصی کاربران ارائه می دهند گزینه هایی برای حذف داده ها یا درخواست دسترسی به آنها را فراهم می کنند همچنین با نهادهای نظارتی همکاری کنند تا تدابیر مناسبی گرفته شود با این حال، ممکن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران نقض قوانین کشورها توسط «متا»

بحران نقض قوانین کشورها توسط «متا»