مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 08:452023-07-03اقتصادي

واحدهای صنعتی خوزستان نیازمند حمایت دولت


برخی واحدهای صنعتی استان به دلیل فشارهای مالیاتی کم کار شده اند که این موضوع باید به صورت جدی مورد توجه قرار بگیرد.

- ایسنا/خوزستان رییس اتاق بازرگانی اهواز گفت: برخی واحدهای صنعتی استان به دلیل فشارهای مالیاتی کم کار شده اند که این موضوع باید به صورت جدی مورد توجه قرار بگیرد.

محمد جواد امانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به شرایط واحدهای تولیدی در استان خوزستان، انتظار داریم از واحدها به منظور رشد تولید و توسعه اقتصادی حمایت شود نه اینکه سنگ جلوی پای تولیدکنندگان انداخته شود.

وی افزود: در استان خوزستان مسائلی از جمله مالیات و تامین اجتماعی مشکلاتی را برای صنعتگران ایجاد کرده است و در این زمینه باید راهکارهایی اندیشیده شود تا صنایع با مشکلات کمتری در این دو بخش مواجه شوند.

امانی با اشاره به ظرفیت بالای واحدهای تولیدی و صنایع استان در زمینه های مختلف عنوان کرد: صنایع کوچک در خوزستان، ظرفیت های زیادی در حوزه تولید و همچنین اشتغالزایی دارند که نیازمند توجه و حمایت دولت است اما سنگ اندازی ها پیش پای این واحدها باعث بروز مشکلات برای آن ها شده است.

وی با بیان اینکه انتظار داریم مدیران استان و کشور به کمک صنعتگران بیایند و مشکلات تولید را حل کنند، ادامه داد: اینکه در خوزستان صنعتگران و تولیدکنندگان گاهی مطالبات خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای صنعتی خوزستان نیازمند حمایت دولت

واحدهای صنعتی خوزستان نیازمند حمایت دولت