مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-13فرهنگي

وزارت ارشاد تعهدات خود را در مورد موسسه هنرمندان پیشکسوت انجام می دهد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد با اعلام این خبر گفت: وظیفه ماست با افتخار به اهالی فرهنگ و هنر بویژه پیشکسوتان که به لحاظ عاطفی بیشتر نیازمند این خدمت هستند، - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشستی با اعضای هیئت مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت از پیگیری خود درباره دستور رییس جمهوری مبنی بر حمایت از هنرمندان در نشست آتی شورای عالی سینما خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد با اعلام این خبر گفت: وظیفه ماست با افتخار به اهالی فرهنگ و هنر بویژه پیشکسوتان که به لحاظ عاطفی بیشتر نیازمند این خدمت هستند، خدمت کنیم و بیش از پیش بر این وظیفه اهتمام داشته باشیم.

وی با بیان اینکه، شخص رییس جمهوری به طور جدی پیگیر امور از وزرا است، تصریح کرد: زمانی که دستور آقای رییس جمهور مبنی بر اعطای تسهیلات حمایتی به مجموعه هنرمندان بویژه موسسه هنرمندان پیشکسوت را دریافت کردم بلافاصله پیگیری ها در این زمینه آغاز شد.

اسماعیلی با بیان اینکه پیگیر تخصیص بودجه های مناسب در قالب های مختلف برای هنرمندان است، از پیگیری خود درباره دستور رییس جمهوری مبنی بر اعطای بسته های مالی حمایتی به موسسه هنرمندان پیشکسوت در نشست آتی شورای عالی سینما خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت ارشاد تعهدات خود را در مورد موسسه هنرمندان پیشکسوت انجام می دهد

وزارت ارشاد تعهدات خود را در مورد موسسه هنرمندان پیشکسوت انجام می دهد