مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 18:152023-06-26ورزشي

1000 باشگاه کوهنوردی در سطح کشور فعال است


دبیر فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی گفت: در حال حاضر بیش از هزار باشگاه کوهنوردی در سطح کشور فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین مقدم بعد از ظهر دوشنبه در مجمع انتخابات هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان بوشهر اظهار داشت: توسعه آموزش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و تلاش داریم دوره های مختلف و متنوعی برگزار شود.

دبیر فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی در نقاط مختلف کشور بیان کرد: پرتابل آموزشی فدراسیون با 250 هزار عضو سالانه بیش از 50 عنوان دوره آموزشی را برگزار می کند.

وی اضافه کرد: بیش از 500 کوهنورد در طرح ملی سیمرغ موفق به صعود به 31 قله مرتفع در هر استان شده اند و مدال سیمرغ دریافت کرده اند و پنج هزار ورزشکار دیگر نیز در حال تلاش برای کسب این عنوان هستند.

مقدم به فعالیت هزار باشگاه ثبت شده کوهنوردی در سطح کشور اشاره کرد و اظهار داشت: برای توسعه رشته کوهنوردی هیئت های استانی فعالیت ورزشی خود را در قالب آموزش، استعدادیابی و تجهیزات با مشارکت باشگاه ها توسعه دهند.

وی ضمن تجلیل از تلاش کوهنوردان بوشهری و باشگاه های این استان گفت: با توجه به اقلیم استان بوشهر و ظرفیت های موجود می توان برای توسعه رشته های متنوع کوهنوردی برنامه ریزی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 باشگاه کوهنوردی در سطح کشور فعال است

1000 باشگاه کوهنوردی در سطح کشور فعال است