مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 10:252023-07-20اجتماعي

جذب 11 هزار نفر نیرو در حوزه پرورشی و تربیتی مدارس کشور


معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش از جذب 11 هزار نفر نیرو در حوزه پرورشی و تربیتی مدارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، قاسم احمدی لاشکی، معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش گفت: یکی از دغدغه های جدی وزارت آموزش و پرورش بحث نیروی انسانی و شیوه تامین نیروی انسانی است که با توجه به افزایش جمعیت حوزه دانش آموزی در یکی دو سال اخیر و از سویی خروجی ما و میزان حجم قابل توجه بازنشستگی یقیناً دچار کمبود نیروی انسانی خواهیم شد.

وی گفت: در این راستا وزارت آموزش و پرورش اقدامات اولیه را آغاز و نشست های فراوانی با سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه بودجه انجام داده که بخشی از این دغدغه ها حل و فصل خواهد شد .

احمدی لاشکی افزود: در حوزه ابتدایی و مدارس ابتدایی با جمعیت بیش از هشت و نیم میلیون دانش آموز و افزایش قابل توجه میزان بازنشستگی حدود 28197 نفر ردیف استخدامی اخذ شد که از این تعداد حدود 2300 نفر در مدارس استثنایی و مابقی در مدارس ابتدایی به کار گرفته خواهند شد و بر همین اساس آزمون استخدامی در اردیبهشت ماه امسال برگزار شود.

احمدی لاشکی گفت: در مرحله اول آزمون استخدامی آموزش و پرورش حدود 488 هزار نفر شرکت کردند و بیش از 58 هزار نفر به عنوان چند برابر ظرفیت شرایط لازم را کسب و در حال حاضر در مرحله فرآیند مصاحبه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 11 هزار نفر نیرو در حوزه پرورشی و تربیتی مدارس کشور

جذب 11 هزار نفر نیرو در حوزه پرورشی و تربیتی مدارس کشور