مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 13:502023-07-04سياسي

آسفالت ریزی در همه مناطق شهر زنجان در حال انجام است


آسفالت ریزی در همه مناطق شهر زنجان در حال انجام است و امیدواریم با ورود پیمانکاران، کار با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

- ایسنا/زنجان شهردار زنجان گفت: آسفالت ریزی در همه مناطق شهر زنجان در حال انجام است و امیدواریم با ورود پیمانکاران، کار با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

علی رضا فیروزفر پیش از ظهر امروز (13 تیرماه) در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان، اظهار کرد: در بحث آسفالت ریزی شهر زنجان به صورت دستی امسال جلوتر از سال گذشته هستیم و این در سطح شهر مشهود است.

10 اکیپ آسفالت ریزی دستی به همراه دو اکیپ کمکی در 4 منطقه شهر مشغول فعالیت برای لکه گیری و ترمیم خرابی ها و حفاری ها هستند.

وی افزود: از فروردین ماه آسفالت ریزی روکش معابر نیز آغاز شده و تا این لحظه در تناژ آسفالت استفاده شده از سال گذشته جلوتر هستیم؛ هر چند پیمانکاران روکش آسفالت شروع به کار نکرده اند ولی برآیند عملکرد خود شهرداری از سال قبل جلوتر است و فقط در منطقه یک شهری، 7 هزار تن روکش آسفالت تا به امروز انجام شده است.

این مسئول تصریح کرد: اقداماتی در راستای روکش آسفالت در شهرکت اندیشه، شهرک شهدا، خیابان ظفر منطقه کوی قائم آغاز شده و این روند ادامه دارد و حجم عظیمی از اقدامات مربوط به روکش آسفالت را برای سال جاری برنامه ریزی کرده ایم و تا به امروز عملکرد آسفالت 26 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسفالت ریزی در همه مناطق شهر زنجان در حال انجام است

آسفالت ریزی در همه مناطق شهر زنجان در حال انجام است