مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 14:052023-06-26سياسي

موافقت مجلس با لایحه افزایش سهام دولت در بانک توسعه اسلامی


نمایندگان در نشست علنی امروز (دوشنبه، 5 تیرماه) مجلس شورای اسلامی با کلیات گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه اجازه مشارکت جمهوری اسلامی ایران در افزایش سـهام سرمایه دور ششم بانک توسعه اسلامی با 167 رأی موافق، - نمایندگان مجلس با کلیات و جزییات لایحه اجازه مشارکت جمهوری اسلامی ایران در افزایش سـهام سرمایه دور ششم بانک توسعه اسلامی موافقت کردند.

نمایندگان در نشست علنی امروز (دوشنبه، 5 تیرماه) مجلس شورای اسلامی با کلیات گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه اجازه مشارکت جمهوری اسلامی ایران در افزایش سـهام سرمایه دور ششم بانک توسعه اسلامی با 167 رأی موافق، 5 رأی مخالف و 5 رأی ممتنع از مجموع 206 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

همچنین نمایندگان با 172 رأی موافق، 4 رأی مخالف و 3 رأی ممتنع از مجموع 210 نماینده حاضر در جلسه با اصل ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی در تشریح این لایحه گفت: جمهوری اسلامی همانند دیگر کشور های اسلامی در بانک توسعه اسلامی سرمایه دارد که براساس توافقاتی که در بانک انجام شده و با حضور کشور های عضو باید سهم سرمایه ایران در این بانک افزایش پیدا کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس بیان داشت: افزایش سرمایه در بانک توسعه اسلامی باعث می شود که این بانک قدرت پرداخت تسهیلات بیشتری به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت مجلس با لایحه افزایش سهام دولت در بانک توسعه اسلامی

موافقت مجلس با لایحه افزایش سهام دولت در بانک توسعه اسلامی