مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 07:452023-06-26اقتصادي

همکاری بیشتر بانک های خوزستان جهت حل مشکل نقدینگی صنایع


رییس سازمان صمت خوزستان بر همکاری بیشتر بانک های استان به منظور حل مشکل نقدینگی واحدهای تولیدی و صنعتی تاکید کرد.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان صمت خوزستان بر همکاری بیشتر بانک های استان به منظور حل مشکل نقدینگی واحدهای تولیدی و صنعتی تاکید کرد.

حمیدرضا فلاح در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اهمیت رفع موانع تولید در راستای حمایت از تولید اظهار کرد: تلاش های بسیاری در قالب برگزاری ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای حل و پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی استان انجام شده است تا بتوان از ظرفیت های دستگاه های اجرایی استان برای حل این مشکلات استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه تاکید دولت سیزدهم بر رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی است، افزود: در سال گذشته بیش از 80 درصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان عملیاتی شده و 20 درصد دیگر نیز در مرحله اجرا است.

رییس سازمان صمت خوزستان با بیان اینکه مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لازم الاجرا است، گفت: مساله رفع موانع تولید و بازگشت واحدهای راکد به چرخه تولید فقط باید براساس کار کارشناسی انجام شود.

فلاح ادامه داد: زمانی باید مصوبات این ستاد را اجرایی کرد که اقدامات کارشناسی برای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی انجام شده باشد زیرا در غیر این صورت ممکن است کار توجیه اقتصادی نداشته باشد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری بیشتر بانک های خوزستان جهت حل مشکل نقدینگی صنایع

همکاری بیشتر بانک های خوزستان جهت حل مشکل نقدینگی صنایع