مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 15:462023-07-07سياسي

«سیدلر بایرامی» از عید دیدنی تا کیک نیم کیلومتری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، همزمان با عید غدیر خم جشن ها و مراسم زیادی در جای جای استان زنجان برگزار و عاشقان و محبان امامت و ولایت با برپایی ایستگاه های صلواتی این عید بزرگ را جشن می گیرند.

مردم با برگزاری جشن های خانگی عشق و ارادت خود را به خاندان امامت و ولایت نشان داده و با پخش شیرینی و شربت سالروز برگزیده شدن امام نخست شیعیان را به جانشینی پیامبر گرامی اسلام جشن می گیرند.

عاشقان امامت و ولایت به صورت شخصی و یا در قالب گروه های جهادی با پخت غذا و توزیع آن در مردم و همچنین نیازمندان این عیدالله اکبر را گرامی داشته و بر مقام والای امات تاکید می کنند.

کیک نیم کیلومتری  امسال به همت اصناف استان و بسیج اصناف استان و همچین اتحادیه قنادان زنجان قرار است با کیک نیم کیلومتری که هنر دست قنادان زبردست است از مردم پذیرایی شود.

کیک نیم کیلومتری یا 5 تنی که از چند روز گذشته قنادان زنجانی مشغول تهید آن هستند، عصر امروز در سبزه میدان این شهر تزیین و پس از برش بین مردم توزیع خواهد شد.

رییس اتحادیه قنادان زنجان گفت: از یک هفته پیش پخت کیک پنج تنی به مناسبت عید غدیر در شهر زنجان در حال انجام است.

محمد بیگ محمدی با اشاره به اینکه یکی از برنامه ها برای عید غدیر پخت کیک پنج تنی با همکاری بنیاد غدیر استان و بسیج اصناف است، گفت: این کیک به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سیدلر بایرامی» از عید دیدنی تا کیک نیم کیلومتری

«سیدلر بایرامی» از عید دیدنی تا کیک نیم کیلومتری