مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 16:002023-06-24سياسي

بررسی مشکلات حقوقی 60 نفر از سوی دیوان عدالت اداری در نماز جمعه تهران


دیوان عدالت اداری اقدام به برپایی غرفه در  نمایشگاه دستاوردهای آموزشی و پژوهشی قوه قضاییه و میز خدمت دیوان عدالت اداری در نماز جمعه تهران کرد.

- دیوان عدالت اداری اقدام به برپایی غرفه در  نمایشگاه دستاوردهای آموزشی و پژوهشی قوه قضاییه و میز خدمت دیوان عدالت اداری در نماز جمعه تهران کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دیوان عدالت اداری، همزمان با فرا رسیدن هفته قوه قضاییه و برپایی نمایشگاه به همین مناسبت، دیوان عدالت اداری اقدام به برپایی غرفه در نمایشگاه دستاوردهای آموزشی و پژوهشی قوه قضاییه کرد.

آخرین دستاوردها و یافته های علمی، پژوهشی و آموزشی در حوزه پیشگیری، ارائه آخرین کتب منتشر شده از آراء و قوانین و مقررات و نحوه عملکرد سامانه رای صحیح (ساعد) ازموارد ارائه شده در غرفه دیوان عدالت اداری می باشد که در معرض بازدید کنندگان قرار گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم رییس دیوان عالی کشور و حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور در اولین روز از نمایشگاه دستاوردهای قوه قضاییه از غرفه دیوان عدالت اداری بازدید کردند.

برگزاری میز خدمت دیوان عدالت اداری در نماز جمعه تهران همچنین همزمان با دومین روز از هفته قوه قضاییه و به منظور شفافیت در پاسخگویی و تسریع در رسیدگی به مطالبات مردم، دیوان عدالت ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات حقوقی 60 نفر از سوی دیوان عدالت اداری در نماز جمعه تهران

بررسی مشکلات حقوقی 60 نفر از سوی دیوان عدالت اداری در نماز جمعه تهران