مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 09:202023-07-01حوادث

علت حریق شهرک صنعتی شوش در دست بررسی است


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان با اشاره به اینکه علت وقوع حریق در شهرک صنعتی شوش در دست بررسی است، گفت: شرکت رانا پلاستیک جرائم ایمنی آتش نشانی در نظر گرفته شده را رعایت نکرده بود.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان با اشاره به اینکه علت وقوع حریق در شهرک صنعتی شوش در دست بررسی است، گفت: شرکت رانا پلاستیک جرائم ایمنی آتش نشانی در نظر گرفته شده را رعایت نکرده بود.

علی مهدی پور در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به حریق روز گذشته در یکی از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی شوش، اظهار کرد: روز گذشته مواد اولیه پلاستیکی که در یکی از انبارهای شرکت رانا پلاستیک قرار داشت دچار آتش سوزی شد اما علت و جزییات اینکه حادثه به چه صورت رخ داده پس از بررسی های کارشناسی اعلام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: حریق روز گذشته که حدود 9 ساعت به طول انجامید به شکلی بود که احتمال داشت به دیگر واحدهای مجاور نیز سرایت کند اما با تلاش های انجام شده از سوی نیروهای آتش نشانی حاضر در محل، حریق کنترل و به دیگر واحدها سرایت نکرد.

مهدی پور عنوان کرد: همیشه توصیه بر این است تا واحدهای تولیدی همه مسائل ایمنی مربوط به حریق را در نظر بگیرند اما این مساله در خوزستان کمتر مورد توجه واحدهای صنعتی قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت حریق شهرک صنعتی شوش در دست بررسی است

علت حریق شهرک صنعتی شوش در دست بررسی است